Rusza program lojalnościowy dla niezależnych hoteli

Firma Hotele i Gastronomia PLUS rusza z autorskim programem lojalnościowym Moje Hotele. Nowy produkt adresowany jest przede wszystkim do niezależnych hoteli, mniejszych obiektów noclegowych i restauracji.

– Największe marki hotelowe mają odpowiednią infrastrukturę, budżet, wreszcie bogatą listę własnych obiektów i usług dodatkowych, by stworzyć rozbudowany program lojalnościowy – mówi Piotr Tabor, prezes firmy Hotele i Gastronomia Plus , pomysłodawca projektu. – Dlatego nasza oferta skierowana jest do niezależnych hoteli i restauracji – dodaje.

Z badań wynika, że goście hotelowi cenią sobie rabaty i specjalne przywileje. I chętniej wracają do danego miejsca lub marki, z którą wiążą się na dłużej. Ale samo kolekcjonowanie punktów to za mało, by przyciągnąć coraz bardziej wymagających gości. Zwłaszcza że atrakcyjne rabaty z powodzeniem oferują porównywarki (metasearch) oraz pośrednicy typu OTA. – A hotelarzom przecież zależy na rezerwacjach bezpośrednich  – zauważa Piotr Tabor.   

Dlatego program Moje Hotele jest tak opracowany, by zyskiwali na nim zarówno goście, jak i hotelarze. Zebrane przez gościa punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody. Co ważne, punkty naliczane są wyłącznie za zrealizowane transakcje, a rezerwacje muszą zostać dokonane w kanale direct booking. Pakiet korzyści to także licytacje noclegów.

Dodatkowo goście mogą w wygodny sposób dokonać rezerwacji, ocenić hotel czy restaurację. Każdy użytkownik programu po pobycie w hotelu otrzymuje przy wyjeździe drobny upominek w postaci wody mineralnej na drogę oraz w przypadku pobytu z dziećmi pyszne lizaki lub owoce.

Warto dodać, że wdrożenie programu lojalnościowego nie wiąże się z żadnymi kosztami i opłatami aktywacyjnymi, a rozliczenie dotyczy jedynie zrealizowanych transakcji. Każdy obiekt, przystępując do Moich Hoteli, może dodatkowo liczyć na wsparcie pracowników recepcji w zakresie korzystania z programu oraz bogaty pakiet materiałów promocyjnych.

Pomysłodawcy projektu w nagrodach i materiałach promocyjnych wykorzystują postaci ze znanego polskiego komiksu „Kajko i Kokosz” autorstwa Janusza Christy. – Mamy nadzieję, że będzie to firmowy znak rozpoznawczy programu Moje Hotele, który z powodzeniem dotrze do tysięcy rodzin w naszym kraju – mówi Piotr Tabor.

By przystąpić do programu, wystarczy się zarejestrować w dedykowanej aplikacji mobilnej lub na stronie mojehotele.pl. 

Firma Hotele i Gastronomia PLUS działa w sektorze horeca od 6 lat. Do tej pory spółka koncentrowała się przede wszystkim na rynku szkoleniowym i doradczym, oferując bogaty pakiet szkoleń hotelarskich, gastronomicznych i managerskich (m.in. cieszącą się dużym zainteresowaniem Akademię Profesjonalnego Managera Hotelu).

IGHP i Harmony Hotels zacieśniają współpracę

Następny »

Nowy Szef Kuchni w Mamaison Hotel Le Regina

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *