Reklama hoteli ibis laureatem konkursu Idea Awards

happy sleepUbiegłoroczna kampania reklamowa hoteli rodziny ibis otrzymała prestiżową nagrodę w XXII edycji konkursu Idea Awards 2012.

Spot reklamowy zatytułowany „Happy Sleep” promujący komfort snu w hotelach ibis, ibis Styles i ibis budget zdobył srebrną statuetkę w kategorii: Produkty i usługi /Telewizja.

Motywem przewodnim nagrodzonej reklamy był „szczęśliwy sen”. Kampania komunikowała jednocześnie o nowo powstałej rodzinie hoteli ibis oraz o wysokim komforcie snu w tych hotelach w związku z wyposażeniem ich w łóżka nowej generacji. „Sweet Bed™ by ibis, ibis Styles i ibis budget” to innowacyjny produkt o wyjątkowym wzornictwie, najwyższy w swojej klasie hoteli i bardzo pozytywnie oceniany przez gości.

Działania w polskich mediach były częścią ogólnoświatowej kampanii promującej nowo powstałą rodzinę hoteli ibis. Chcąc odpowiednio dotrzeć z przekazem do grupy docelowej, twórcy kampanii zdecydowali się także na wykorzystanie wielu narzędzi ATL i BTL. Objęła ona aż 63 kanały telewizyjne, największe portale internetowe, prasę branżową i turystyczną. Ponadto, na fasadach hoteli ibis w Polsce były umieszczone billboardy reklamowe; w kampanii szeroko wykorzystywano również platformę ibis.com.

Idea Awards jest jednym z najstarszych konkursów nagradzających reklamodawców w Polsce, organizowanym przez Grupę ABK. Od momentu powstania przyświeca mu idea podniesienia standardów reklam na polskim rynku, poprzez wyróżnienie najlepszych z nich. Głosowanie w konkursie odbywa się on-line. Zwycięzców w finale wybiera Jury, składające się z przedstawicieli polskiego rynku reklamy.

źródło: informacja prasowa

Samsung otwiera Showroom dla klientów biznesowych

Następny »

Nagroda dla Restauracji Styl70

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *