Modowa nawigacja dla hotelowego konsjerża

shoptrotterO potrzebach hotelowych gości nakręcono już niejeden film i napisano niejedną książkę.

O tym, jak dużym wyzwaniem mogą być ich życzenia wiedzą najlepiej zatrudniani w hotelach konsjerże oraz pracownicy recepcji. Ulgą w ich pracy jest teraz Shoptrotter.com, globalny portal do planowania zakupów w 84 metropoliach na całym świecie.

Na trasie portalu Shoptrotter.com są 84 metropolie – od Warszawy po Nowy Jork i Sydney. Narzędzie ma jeden cel: ułatwić poruszanie się po zakupowej dżungli w każdym, zwłaszcza nieznanym, dużym mieście. W Polsce na razie opisuje gęstą sieć sklepów, centrów handlowych i butików w pięciu miastach: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku.

W jaki sposób może pomóc hotelowym konsjerżom wyjaśnia twórczyni portalu Bogumiła Sobiczewska: – Wielu gości hoteli, planując zakupy w obcym mieście, nie chce tracić czasu na bezsensowne błądzenie w poszukiwaniu konkretnych marek i asortymentu. Zwracają się wtedy z prośbą o pomoc do hotelowej obsługi. Od tego, jak szybko dostaną odpowiedź zależy ich opinia o hotelu. Proszę sobie więc wyobrazić, jak zareagują, gdy dostaną od hotelowego konsjerża coś na kształt modowej nawigacji.

Jak korzystać z portalu? Wystarczy wejść na Shoptrotter.com i wpisać lub zaznaczyć lokalizację na mapie, a system pokaże, jakie sklepy znajdują się w okolicy hotelu. Oczywiście nie trzeba odwiedzać wszystkich tych sklepów. – Lokalizacja to dopiero początek planowania, w drugim kroku portal dopasowuje kryteria przeszukiwania zakupowej dżungli do indywidualnych potrzeb – mówi Bogumiła Sobiczewska,. Jeśli więc gość spieszy się na samolot lub ma mało czasu przed spotkaniem biznesowym, obsługa hotelowa może zawęzić zasięg przeszukiwania np. do 500 metrów – narzędzie pokaże wtedy tylko sklepy w najbliższej okolicy.

Jeśli gość zamierza kupić buty, wybieramy odpowiednia ikonkę i mamy zaznaczone na mapie wyłącznie sklepy obuwnicze. System dzieli sklepy na najtańsze, średnie i najdroższe – można z tego skorzystać, by nie tracić czasu na oferowanie towaru, który nie interesuje klienta hotelu. Wśród ponad 60 tysięcy sklepów w największych metropoliach świata opisanych i zaznaczonych na mapach Shoptrotter.com są i tanie „sieciówki”, i butiki projektantów. Jeśli konsjerż wie dokładnie, jakiej marki szuka, wystarczy że wpisze nazwę, a portal pokaże, czy jest w okolicy.

Hotelowi goście mogą samodzielnie korzystać z witryny. Wtedy, jadąc w interesach do Londynu lub Warszawy, bez przeszkód w dwie godziny upolują  modny płaszcz albo kupią ciekawy prezent dla żony w kwadrans. – Wystarczy zaznaczyć na Shoptrotter.com lokalizację hotelu lub centrum konferencyjnego, by potem prześledzić listę pobliskich sklepów i wybrać te, które interesują – tłumaczy autorka portalu. I faktycznie, system układa trasę zakupową, pokazuje odległości między sklepami i czas, który jest potrzebny, by odwiedzić je pieszo.

Shoptrotter.com to także narzędzie alertowe, gdy nagle musimy zorganizować dla hotelowego gościa zmianę odzieży – zmienić zaplamiony krawat, podarte rajstopy lub zalane kawą spodnie. – Wystarczy podać asortyment, który nas interesuje, a portal pokazuje, jakie sklepy w okolicy uratują klienta z opresji – radzi Sobiczewska.

Choć w Polsce na trasie internetowego przewodnika są na razie: Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdańsk i Poznań, to jednak lista nie jest zamknięta i będzie się rozrastać. Na świecie portal obejmuje w sumie 84 metropolie, można  z niego korzystać w językach: polskim i angielskim. To pierwsze takie narzędzie w internecie, z autorską bazą 60 tysięcy sklepów.

źródło: informacja prasowa

Apart Hotel Gwiazda Morza przyjmuje pierwszych gości

Następny »

Letnia promocja w hotelach ibis

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *