Marketing stawia na blogosferę

Niemalże każdy w branży turystycznej słyszał o blogu Bill Marriott’s.

Jak dotąd niewiele osób zdaje sobie sprawę, że to właśnie ten blog wygenerował już ponad 5 mln dolarów z rezerwacji, chociaż początkowo działał on głównie jako narzędzie komunikacji sieci Marriott z klientami i pracownikami.

W Washington Post ukazał się interesujący artykuł na temat tego dlaczego firmy zakładają blogi (i blogują) i jakie mają z tego korzyści.

W artykule pokazane są przykłady mniejszych i większych firm wliczając w to dobrze znany blog sieci hoteli Marriott.

Dla Marriott’a blog jest kolejnym kanałem komunikacji – nie tylko jednak ma on służyć jako środek komunikacji społecznej czy narzędzie reklamy, ale również komunikowaniu się z tysiącami pracowników na całym świecie, którzy tworzą jedną piątą grupy czytelniczej.

Podczas dodawania komentarzy zdarza się, że pojawiają się informacje niezwiązane z tematem, negatywne bądź tez zdecydowanie obraźliwe. Marriott radzi sobie z tym moderując treści na blogu, które przed opublikowaniem muszą być najpierw zatwierdzone.

na podst. hotelmarketing.com oprac. Agnieszka Jabłońska, hotelnews.pl

IRH zaprasza na Warsztaty Wyposażenia Hoteli

Następny »

Łódzkie hotele po renowacji

One Comment

  1. 15 Wrz 2008

    Blogi to istotny kanał Public Relations.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *