Marka hotelowa Motel One wchodzi do Polski

Grupa budżetowych, designerskich hoteli Motel One wchodzi do Polski. Pierwszy hotel Motel One Warszawa-Chopin to nowy punkt na mapie Warszawy. Hotel położony jest przy ul. Tamka, naprzeciwko Muzeum Fryderyka Chopina.

Nowy obiekt łączy w sobie niezwykły, inspirowany muzyką, wystrój wnętrz z przystępnymi cenami oraz doskonałą lokalizację do odkrywania niezliczonych restauracji i zabytków Warszawy.

Hotele marki Motel One znane są z wyjątkowego wystroju wnętrz i umiejętności tworzenia atmosfery, która nie tylko sprzyja odpoczynkowi, ale również zachęca do poznania historii miasta. Wybór Fryderyka Chopina jako motywu przewodniego wystroju hotelu Motel One w Warszawie wydaje się naturalny, nie tylko ze względu na lokalizację, lecz również na historię kompozytora i jego ogromne znaczenie dla miasta i kultury.

Motel One wdraża nowe podejście do klienta – ceny rozpoczynają się od 259 zł za noc za pokój jednoosobowy i pozostają niezmienne przez cały rok. Zdrowe śniadanie obejmuje szeroki wybór produktów ekologicznych i kawy Fair Trade, które można zamówić dodatkowo za jedyne 40 zł. Inne korzyści to bezpieczny parking w garażu podziemnym, bezpłatne i szybkie Wi-Fi w całym hotelu, przechowalnia bagażu, a także całodobowa recepcja.

We wszystkich 333 pokojach goście znajdą komfortowe łóżka. Chociaż pokoje są niewielkie, zapewniają wszystkie niezbędne elementy wyposażenia w najwyższej jakości: pościel wykonaną w 100% z egipskiej bawełny oraz różnorodność miękkich i twardych poduszek. Nowoczesne łazienki z granitową i szklaną armaturą dają wrażenie pobytu w spa, a w połączeniu z wygodnym natryskiem, lustrem do makijażu, ekologicznymi kosmetykami pod prysznic i luksusowymi ręcznikami, sprawiają, że goście czują się jak w domu. Duży 43-calowy płaski telewizor ze Smart TV, lampy Tolomeo Artemide oraz wygodne, skórzane fotele Freifrau dopełniają wystrój.

Motel One została założona w 2000 r. i ma siedzibę w Monachium. Sieć liczy obecnie 71 hoteli i ponad 20 tysięcy pokoi w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Szwajcarii, Czechach, Hiszpanii i Francji. Marka planuje otwarcie 27 nowych hoteli w głównych metropoliach europejskich.

Jak Polacy wybierają nocleg? Raport Triverna.pl

Następny »

B&B Hotels Polska planuje kolejne inwestycje 

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *