Kolejny TravelCamp rusza w Krakowie

W Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by mówić na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie.

W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp.

TravelCamp służy przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, programistów i  internetowych geeków. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka.

Każda edycja TravelCamp przyciąga około setki uczestników, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, co sprzyja interakcji i autentycznej wymianie doświadczeń. Za każdym razem na travelcampowiczów czeka też losowanie upominków i dobra zabawa.

Podczas tej edycji spotkania tematami przewodnimi będą: Social Media Marketing oraz E-mail Marketing w turystyce i sektorze horeca. Nie zabraknie start upów, nowych projektów, dyskusji o trendach i prognozach na rok 2011, a także podsumowania ubiegłego roku  w –e-turystyce.

Sponsorami styczniowej edycji Travelcamp są firmy: Geovita, TravelTECH i Freshmail. Sponsorem strategicznym po raz drugi została firma Travelport. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.

Więcej informacji o cyklicznych spotkaniach TravelCamp można znaleźć na stronie: travelcamp.pl.

W Białymstoku stanie kameralny hotel

Następny »

Rzym wprowadził nowy podatek dla turystów

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *