Hotel Marketing Conference 2019

W dniach 3-4 października 2019 r. w Poznaniu odbędzie się Hotel Marketing Conference – największa w Europie konferencja hotelarska.

W tegorocznej edycji HMC weźmie udział 1500 właścicieli obiektów hotelarskich, dyrektorów oraz pracowników hoteli i apartamentów z całej Polski.

Pierwszego dnia eventu hotelarze wezmą udział w otwartych prelekcjach prowadzonych przez specjalistów doskonale znających ich potrzeby.Wśród nich jest m.in. prof. Henryk Mruk – profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu. Uwielbiany przez hotelarzy za nietypowe spostrzeżenia związane z hotelarstwem, cenne wskazówki i wyjątkowe poczucie humoru, którym zaraża wszystkich słuchaczy. Tego dnia odbędzie się także wieczór branżowy.

Drugi dzień wydarzenia to bogata oferta warsztatów skupionych wokół kilku głównych zagadnień: Management, Marketing, Revenue i Interactive. To uczestnicy wybierają warsztaty, w których chcą wziął udział. Część jest bezpłatna, a część płatna. Wszystkie gwarantuję zdobywanie wiedzy w oparciu o case studies.

Z kim hotelarze będą mieli okazję wymienić wiedzę i doświadczenia? Oprócz prof. Mruka, wśród prelegentów i prowadzących warsztaty jest m.in. Cezary Sarnecki (były Dyrektor finansowy w Courtyard by Marriott i Hotel DeSilva, trener IGHP), Paweł Cichocki (Marketing Services Manager w Profitroom), Piotr Kasperczak (trener i doradca z zakresu marketingu hotelowego i turystycznego), Magdalena Urbaniak (Specjalistka ds. influencer marketingu, blogerka), Joanna Kulesza (hotelarz, trener i konsultant z zakresu sprzedaży, polityki cenowej i zarządzania recepcją w hotelu) i wielu cenionych ekspertów.

HotelNews jest patronem medialnym tego wydarzenia. Szczegółowy program konferencji znajdziesz na stronie https://www.hotel-marketing.pl/

Ruszyła budowa Mercure Katowice City Center

Następny »

Rusza budowa Authors Boutique Hotel Poznań

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *