Hilton wprowadza program EventReady oraz CleanStay

Hilton ogłasza dziś start programu poświęconego spotkaniom i wydarzeniom, wyznaczającego standardy w obszarze czystości i obsługi klienta. Hilton EventReady oraz CleanStay to kolejna faza niedawno uruchomionego programu Hilton CleanStay.

Hilton EventReady dostarcza innowacyjne rozwiązania dla kompleksowej organizacji eventów – od elastyczności w ich planowaniu, poprzez protokoły dotyczące zachowania dystansu, aż do przejrzystości zasad dotyczących czystości i ciekawych opcji cateringowych – mówi Chris Nassetta, prezes i CEO w Hilton.

Główne założenia programu Hilton EventReady oraz CleanStay to m.in.:

Protokoły czystości (obejmuje wykorzystanie pieczęci bezpieczeństwa na drzwiach pokoi gościnnych oraz konferencyjnych, stacje sanitarne we wspólnych częściach hotelu oraz miejscach spotkań, jak również checklistę EventReady dla pomieszczeń).

Elastyczność procesu rezerwacji oraz płatności (m.in. elastyczna oferta cenowa, uproszczone umowy przy organizacji małych spotkań, a także wskazówki dot. Hybrid Meetings płynnie łączące spotkania zorganizowane na miejscu z wideokonferencjami).

Bezpieczne i społecznie odpowiedzialne rozwiązania (współpraca personelu z klientami w celu osiągnięcia celów zaplanowanych wydarzeń z zachowaniem bezpieczeństwa zdrowotnego uczestników oraz z poszanowaniem środowiska naturalnego).

2 mln zł na rozwój kawowego omnichannel: Coffeedesk

Następny »

Początek wakacji mało optymistyczny dla hoteli

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *