Divante doradza TUI w zakresie e-commerce

Firma Divante została partnerem TUI w zakresie optymalizacji i wdrażaniu skutecznej strategii e-commerce. TUI wspiera także agencja Ideacto.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Divante i Ideacto, ponieważ ich doświadczenie i kompetencje w obszarze e-commerce zapewnią nam osiągnięcie zakładanych celów sprzedażowych oraz pozwoli nam dotarcie do indywidualnego klienta TUI – mówi Paweł Bieńkowski, IT Manager / e-Commerce Manager w TUI Poland.

Interesuje nas wzrost konwersji, poprawienie jakości generowanego ruchu, jak również poznanie opinii użytkowników. Serwis www.tui.pl ma być jeszcze bardziej przyjaznym miejscem do planowania wakacji – dodaje.

– Dla osiągnięcia wyznaczonych celów w pierwszej fazie projektu główny nacisk zostanie położony na poprawę użyteczności, badanie eyetracking, wywiady z użytkownikami i analizę ekspercką obecnego serwisu. To dopiero początek długofalowej współpracy mającej na celu realizację skutecznej strategii sprzedaży on-line – komentuje Marek Górecki, Specjalista ds. eCommerce w Divante, odpowiedzialny na nawiązanie, ustalenie oraz rozwój współpracy z klientem.

źródło: Divante

andel’s Hotel Kraków przyjazny Rodzinie

Następny »

TripAdvisor odwiedza już 50 mln użytkowników miesięcznie

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *