Accor rozwija w Polsce markę MGallery

Grupa Accor rozwija w Polsce MGallery Hotel Collection – markę pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Od marca do sierpnia tego roku do kolekcji MGallery dołączyły dwa obiekty – Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery oraz The Bridge Wroclaw MGallery.

MGallery Hotel Collection to marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Zadebiutowała w 2008 roku. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną. Każdy obiekt ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz.

Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.

Każdy MGallery jest unikatowy, ale cechą wspólną są charakterystyczne elementy, dzięki, którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję – czytamy w komunikacie spółki.

Jednym z nich jest tworzenie tzw.  Memorable Moments – niezapomnianych momentów, które przyjmują różne formy – drobnych prezentów, unikatowych rytuałów – zawsze związanych z miejscem i lokalną kulturą. Zgodnie z filozofią celebrowania wyjątkowych chwil, każdy hotel kreuje własne, niepowtarzalne doświadczenie. W Krakowie jest to m.in. lot helikopterem do Zakopanego na ekskluzywny wysokogórski piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z romantyczną kolacją, przygotowaną przez Szefa Kuchni restauracji GAVI. We Wrocławiu na gości czekają romantyczne chwile na hotelowym dachu, pod rozgwieżdżonym firmamentem, gdzie delektując się szampanem, mogą podziwiać widok zasypiającego miasta oraz urok mistycznej wyspy.

Częścią tożsamości marki jest również WELL-BEING – dbałość o dobre samopoczucie gości, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb podróżujących kobiet. Przejawia się ono m.in. poprzez bogatą ofertę SPA, odpowiednio zbilansowane posiłki czy najwyższej jakości kosmetyki i akcesoria. Od 2017 roku, zgodnie z filozofią Inspired by Her, globalną ambasadorką marki MGallery jest Ines de la Fressange – modelka, projektantka, ikona francuskiego stylu, a przede wszystkim – aktywna i pewna siebie kobieta. Będąc ucieleśnieniem wymagającej, eleganckiej podróżniczki, Ines de la Fressange potrafi doskonale zdefiniować potrzeby kobiet i właśnie w tym obszarze wspiera MGallery.

Do jednego z najważniejszych filarów MGallery należy design i architektura. To właśnie poprzez projekt budynków i ich wnętrz – od lobby, restauracji, spa, po pokoje – każdy hotel opowiada inną historię. Nieruchomości mogą mieć klasyczny charakter, nawiązywać do konkretnej epoki lub być bardzo nowoczesne, jednak zawsze oddają klimat miejsca, gdzie są zlokalizowane. W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych. Inspirując gości, hotele współpracują z artystami, organizują wernisaże i pokazy. Wrocławski MGallery, tworząc projekt wnętrz, zaprosił do współpracy architektów z pracowni Medusa Group, którzy doskonale uchwycili klimat mistycznego Ostrowa Tumskiego, uwzględniając nowoczesny charakter marki.

źródło: informacja prasowa

Mercure Kraków Fabryczna City ruszy w 2021 roku

Następny »

Ruszyła budowa Mercure Katowice City Center

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *