Accor i AXA zapewnią gościom hoteli wsparcie medyczne

Dzięki współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA sieć Accor zapewni wsparcie medyczne dla  gości w 5 tysiącach swoich hoteli – czytamy w komunikacie spółki.

Wsparcie obejmie bezpłatne telekonsultacje i pomoc sprawdzonych lekarzy. Z myślą o bezpieczeństwie gości, Accor wprowadza także oznaczenie ALLSAFE w obiektach Grupy.

Dzięki zawartej współpracy już od lipca 2020 r. goście hoteli Accor na całym świecie skorzystają z najnowszych osiągnięć telemedycyny oferowanych przez AXA, czyli bezpłatnych konsultacji z lekarzami. Co więcej, otrzymają dostęp do rozległej sieci kilkudziesięciu tysięcy sprawdzonych lekarzy AXA. Hotele Accor będą mogły kierować gości do odpowiednich fachowców, uwzględniając język, specjalizację itp. w 110 lokalizacjach, w których sieć funkcjonuje.

W związku z rozluźnieniem ograniczeń związanych z Covid-19, usługa medyczna dostępna w hotelach Accor uzupełnia plan Grupy związany z ponownym otwieraniem obiektów. Mając na uwadze bezpieczeństwo gości podczas pobytu w hotelach, istotnym elementem jest nowe oznaczenie ALLSAFE, które ma na celu informowanie gości o spełnianiu standardów norm utrzymania czystości w obiektach Accor – czytamy w komunikacie prasowym sieci Accor. 

Hotele w Chinach znów otwarte dla gości

Następny »

Trzy szkockie hotele wystawione na sprzedaż

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *