W Budapeszcie ruszył KViHotel. Czy to już hotel przyszłości?

Po dwóch latach rozwijania technologii otwarto w Budapeszcie KViHotel – obiekt kontrolowany w pełni poprzez smartfona. KViHotel funkcjonuje praktycznie bez obsługi hotelowej dzięki aplikacji TMRW Hotels. Prawie wszystkie usługi są zarządzane bezpośrednio przez gości przy użyciu ich własnych urządzeń mobilnych.

Dzięki aplikacji TMRW Hotels, dostępnej zarówno na urządzenia z systemem Androidem, jak i iOS, hotelowi goście mogą obsługiwać praktycznie wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować czy konkretny pokój. Dzięki wykorzystaniu połączenia Bluetooth smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia do hotelu również do wejścia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia również ustawienie temperatury w pokoju, nawet z odległości 10 tys. kilometrów.

Dodatkowa usługa sprzątania oraz prośba „Nie przeszkadzać” czy zamówienie taksówki również mogą zostać ustawione zdalnie. Płatność jest dokonywana w aplikacji, a cały proces można stale monitorować – rachunek zostaje przesłany do aplikacji i na podany adres e-mail. Przy opuszczaniu hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelowa, co skraca procedurę wymeldowania.

Aby móc dokonywać powyższych czynności hotel udostępnia bezpłatne WiFi. Wsparcie techniczne jest zapewnione 24 godziny na dobę – niezależnie od miejsca pobytu gościa 
– poprzez media społecznościowe: Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage etc. Dodatkowa pomoc jest dostępna także poprzez infolinię. Tam, gdzie wymagają tego lokalne regulacje, aplikacja może wymagać podania danych osobowych, skanu paszportu lub dowodu czy elektronicznego podpisu potrzebnego przy opuszczaniu hotelu. Proces odbywa się przy zachowaniu zasad ochrony danych osobowych.

Aplikacja TMRW znacząco upraszcza hotelowe obowiązki: personel sprzątający otrzymuje listę zadań bezpośrednio na swoje smartfony, a system przypisuje zadania poprzez specjalny algorytm. Pokój, do którego przyjeżdża danego dnia gość, otrzymuje wysoki priorytet, a kiedy go opuszcza od razu jest sprzątany dzięki natychmiastowemu powiadomieniu w systemie. Nowoprzybyły gość otrzymuje powiadomienie o możliwości wprowadzenia się jak tylko pokój jest gotowy.

Goście mają do dyspozycji nowoczesne pokoje o powierzchni od 18 do 36 mkw: superior, deluxe i junior. W każdym z nich znajduje się telewizor plazmowy z opcją smart TV, a w pokojach junior jest także ekspres do kawy. W lobby mieści się również bar, który oferuje gościom bogaty wybór zimnych napoi, domowych win i rzemieślniczych piw w godzinach od 8 rano do północy. Miejsce jest także przygotowane do organizacji warsztatów i degustacji.

Twórcy aplikacji TMRW Hotels i inwestor KViHotel należą do tej samej Grupy, dzięki czemu kolejne wersje aplikacji TMRW będą opracowywane w oparciu o  doświadczenia z pierwszej ręki. Dzięki temu, że hotel zatrudnia maksymalnie 15 osób.

źródło: informacja prasowa

Poznański hotel Altus za kilka tygodni przyjmie pierwszych gości

Następny »

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już 6 kwietnia

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *