Tribute Portfolio – nowa marka hotelowa sieci Starwood

Sieć Starwood wprowadza nową markę Tribute Portfolio™, która stanowi 10. brand sieci i 2. wśród hoteli niezależnych.

Hotele marki Tribute Portfolio to wyjątkowe i niezależne obiekty i kurorty działające w segmencie hoteli czterogwiazdkowych i o podwyższonym standardzie. Nowa marka będzie uzupełnieniem oferty luksusowych obiektów The Luxury Collection i umocni pozycję sieci Starwood jako globalnego operatora hoteli segmentu premium. Marka zadebiutowała wczoraj przedstawiając swój pierwszy hotel – ikonę Royal Palm South Beach Miami.

Otwarcia kolejnych hoteli planowane są w Asheville w Karolinie Północnej, Nashville, Tennessee, Savannah, Georgii oraz Charleston w Południowej Karolinie. Starwood planuje otworzyć 100 hoteli Tribute Portfolio do końca 2020 r.  Początkowo sieć będzie koncentrować się na rozwoju nowej marki w Ameryce Północnej i Europie, a podróżni mogą spodziewać się hoteli Tribute Portfolio na światowych rynkach już w ciągu pierwszego roku.

źródło: Starwood

Gdański hotel Stay inn planuje otwarcie 18 kwietnia

Następny »

Jak zmieniają się hotele Mercure?

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *