Touroperatorzy spotkali się w sopockim Hotelu Bayjonn

insourceW miniony czwartek, 25 września 2014 roku w  sali konferencyjnej Hotelu Bayjonn w Sopocie odbyła się pierwsza konferencja skierowana do touroperatorów Yes Tour Conference – Konferencja o turystyce i biznesie. 

Wydarzenie zorganizowane zostało przez Hotel Bayjonn, a jego celem było poszerzenie wiedzy uczestników z zakresu aktualnej sytuacji w branży turystycznej oraz przedstawienie możliwości wykorzystania kanałów społecznościowych i nowych technologii w skutecznym dotarciu do turysty biznesowego.

Spotkanie rozpoczęło się uroczystym powitaniem Gości i przedstawieniem prelegentów przez Bogdana Donke, Członka Założyciela Gdańskiej Organizacji Turystycznej oraz Członka Rady Gdańskiej Organizacji Turystycznej, który jednocześnie był pierwszym prelegentem podczas konferencji. Tematem jego wystąpienia było pokazanie wyzwań i problemów związanych z turystyką przed i po sezonie oraz możliwości ich rozwiązania. Anna Kopek, właścicielka firmy Teja Tour, podczas swojej prelekcji skupiła się na nowych trendach w ofercie turystycznej oraz ich praktycznym wykorzystaniu w dotarciu do klienta biznesowego.

O tym, iż kanały społecznościowe, takie jak Facebook, LinkedIn czy Google+, są skutecznym narzędziem w promocji i sprzedaży usług turystycznych, przekonywała Magdalena Pawłowska, właścicielka Insource Marketing & PR Agency. Natomiast Łukasz Magrian, Zastępca Dyrektora Biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, zachęcał touroperatorów do podjęcia aktywnej współpracy z organizacjami turystycznymi oraz opowiedział o szansach, jakie wynikną z podjęcia konkretnych działań.

Yes Tour Conference – Konferencja o turystyce i biznesie, to pierwsza tego typu inicjatywa organizowana w Trójmieście skierowana do touroperatorów. Naszym celem było zintegrowanie środowiska touroperatorów oraz przyczynienie się do efektywnego rozwoju współpracy z hotelarzami. Planujemy już następne wydarzenia tego typu. Dzięki sali konferencyjnej, którą posiadamy w Bayjonnie, możemy organizować elitarne spotkania branży i przyczyniać się do jej rozwoju  – mówi Iwona Kmiecik, Zastępca Dyrektora Hotelu Bayjonn, organizator konferencji. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli: Paweł Adamowicz – Prezydent Miasta Gdańska, Jacek Karnowski – Prezydent Miasta Sopotu oraz Wojciech Szczurek – Prezydent Miasta Gdyni. Uczestnicy spotkania mieli możliwość zdobycia cennych nagród od partnerów wydarzenia, którymi byli:  Cafe Ferber, Atelier Magda Beneda, Impresariat 34 art, S&A Jewellery Design, kosmetyki Marion oraz Centrum Medycyny Estetycznej i Laseroterapii La Nika.

Konferencja miała charakter praktyczny i angażujący wszystkich uczestników. Mieli oni możliwość rozmowy z prowadzącymi oraz wspólnie szukali odpowiedzi na pojawiające się pytania. Najważniejszym wnioskiem uczestników spotkania, było zwrócenie uwagi na otwartość oraz chęć podjęcia współpracy pomiędzy touroperatorami, hotelarzami a organizacjami turystycznymi, jak również znalezienie wspólnej drogi rozwoju branży turystycznej w Trójmieście.

źródło: informacja prasowa

Podsumowanie 6. edycji konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie

Następny »

Kolejna edycja Targów Invest Hotel zakończona

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *