Stefan jedzie na kurację, czyli kampania Polskiej Grupy Uzdrowisk

Rusza projekt edukacyjny Polskiej Grupy Uzdrowisk „Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację”, którego głównym celem jest zwrócenie uwagi na dostępność uzdrowisk dla każdego kuracjusza oraz zapoznanie z ofertą leczniczą ośrodków. Główny bohater filmu promocyjnego, Stefan, zabiera nas w podróż edukacyjną od wizyty u lekarza po pobyt w uzdrowiskach należących do PGU w celach zarówno leczniczych, jak wypoczynkowych.

Projekt nie tylko zwraca uwagę na atrakcje uzdrowisk i naturalne zabiegi dostępne w ośrodkach Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również tłumaczy w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd do uzdrowiska oraz w czym specjalizują się poszczególne zdroje.

Główna postać akcji edukacyjnej PGU jest osobą, która zasługuje na regenerację i wypoczynek. Dlatego dowiaduje się o różnych możliwościach wyjazdu i decyduje zadbać o własne zdrowie. Tournée po uzdrowiskach należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk ma na celu objaśnienie przyszłym kuracjuszom, w jaki sposób można wyjechać, co dokładnie czeka nas w uzdrowisku i przede wszystkim, jakie korzyści dla zdrowia – i ogólnej kondycji psychofizycznej – można wynieść z takiego pobytu. Pod kątem akcji przygotowano specjalny kanał na YouTube, gdzie można zobaczyć już pierwszy klip ze Stefanem, stronę www kampanii, newslettery i infografiki.

stefan

Zgodnie z przyjętym założeniem story tellingu Stefana, będzie to historia odcinkowa, a bohater będzie podróżował po każdym uzdrowisku z osobna wskazując najważniejsze cechy danego kurortu w obszarze lecznictwa, rehabilitacji, atrakcji okołoturystycznych oraz wypoczynku. Na początek, w dniach 17- 21 sierpnia pierwszym punktem na mapie, do którego dotrze Stefan, będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa. Słynie ono przede wszystkim z radonu i doskonałej jakości borowiny leczniczej oraz szerokiej oferty SPA i wellness. O szczegółach oczywiście opowie Stefan.

Pomysł na projekt edukacyjny ze Stefanem w roli głównej wziął się stąd, że wiele osób, które wymagają kuracji uzdrowiskowej, nie wie w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd kuracyjny. Nie zdają sobie też sprawy z uzdrowiskowych ofert leczniczych i rehabilitacyjnych, a poza tym często lekceważą objawy chorobowe, również te związane z kondycją psychiczną, takie jak długotrwałe uczucie przemęczenia, stres, a nawet depresja. Kampania ma na celu ukazanie uzdrowisk, należących do PGU jako wyspecjalizowanych pod kątem szerokiej grupy kuracjuszy – od pacjentów onkologicznych, po ofertę dla osób szukających weekendowego relaksu i wyciszenia.

Kampania „Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację” jest rodzajem wirtualnego study tour po uzdrowiskach i informatora zdrowotnego.

źródło: Polska Grupa Uzdrowisk

Ceny hoteli w Warszawie w górę, duże spadki w Rosji

Następny »

Niezwykłe miejsca Dolnego Śląska

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *