Potencjał tkwi w regionach

Niezwykłe miejsca, w których można stworzyć niezwykłe wydarzenia masowe, to często miejsca nieznane nawet samej branży eventowej.

Dlatego serwis internetowy Medialine zorganizował konkurs „Wakacyjne eventy: potencjał tkwi w regionach” i do udziału w nim zaprosił firmy prywatne i samorządy z miast, gmin i powiatów z regionów Małopolski, Podkarpacia, Śląska, Lubelszczyzny i Beskidów.

– Chcieliśmy, aby każdy z regionów pokazał to, co ma najcenniejsze: ludzi, zabytki, indywidualną atmosferę. Ale przede wszystkim miejsca, które warto przedstawić po to, aby w przyszłości stanowiły one nie tylko atrakcję turystyczną, co dumę mieszkającej tam społeczności – argumentują organizatorzy konkursu.

W głosowaniu użytkowników portalu zostały wybrane trzy zwycięskie ośrodki, które uznane zostały za najciekawsze pod względem potencjału eventowego.

I miejsce zajęło Schronisko PTTK na Hali Miziowej (30.7%). Całoroczne schronisko górskie położone jest na wysokości 1330m n.p.m. na stokach Pilska – drugiej co do wysokości grupy górskiej w Beskidzie Żywieckim. W obiekcie znajduje się 87 miejsc noclegowych. Schronisko dysponuje restauracją, salą konferencyjną z pełnym wyposażeniem, a także współpracuje z firmą zajmującą się organizacją różnorodnych rozrywek ekstremalnych (m.in.: wspinaczka, zjazdy na linach, paintball). Obiekt jest jednym z najbardziej nowoczesnych schronisk górskich w Europie.

Na II miejscu uplasowała się Wioska Indiańska w Szczyrzycu (28.3%). Wioska należy do Starostwa Powiatowego w Limanowej i położona jest w miejscowości Szczyrzyc. Jest to doskonałe miejsce do zorganizowania imprezy plenerowej zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Miejsce III zajął Zespół Pałacowo-Parkowy w Minodze (11%). To nowo odrestaurowany obiekt konferencyjno-bankietowy położony 20 km od Krakowa, nieopodal Ojcowskiego Parku Narodowego.

Na terenie obiektu znajdują się ponadto dziewiętnastowieczny Pałac oraz zabytkowy Stary Spichlerz Minoga umożliwiające organizacje przyjęć dla 500 gości. Zespół położony jest na 7 ha przepięknego, ciekawie ukształtowanego parku.

Partnerem projektu była Małopolska Organizacja Turystyczna. Partnerem medialnym miesięcznik „Marketing w Praktyce”.

źródło: Hotelnews

W Poznaniu brakuje miejsc w hotelach

Następny »

Rosyjscy turyści szturmują australijskie hotele

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Blowjob