Nowa strategia sieci hotelowej Qubus Hotel

Sieć Qubus Hotel wprowadza nową strategię w zakresie budowania przewagi konkurencyjnej na lata 2015-2020.
Jej podstawowym założeniem jest z jednej strony koncentracja działań na obiektach Qubus Hotel o wysokim progu rentowności, a z drugiej na intensywnym rozwoju nowej marki – ALTO, której pierwszy Hotel został otwarty w lutym w Żorach.

Jednocześnie jedną z pierwszych decyzji, która została podjęta zgodnie z nową strategią jest wycofanie się sieci z rynku wałbrzyskiego z końcem marca 2015 roku.

– 20 lat obecności na polskim rynku hotelowym to dla nas cenne doświadczenia, których wynikiem jest doskonała znajomość rynku oraz wysoka efektywność operacyjna. Skuteczne funkcjonowanie i rynkowy sukces naszych hoteli wymaga od nas nie tylko określonego systemu zarządzania lecz również pełnego uczestnictwa w zmianach zachodzących na rynkach lokalnych –  mówi Artur Hajduk, prezes sieci Qubus Hotel.

źródło: Qubus Hotel

TOP 10 najlepszych miejsc w Australii

Następny »

Agoda zbadała hotele przyjazne osobom niepełnosprawnym

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *