Nagroda KTR dla marketingu Starego Browaru

Joanna Tupalska, Creative Manager Starego Browaru, odebrała nagrodę Klubu Twórców Reklamy za #foodproject – wielomiesięczną kampanię promującą ofertę kulinarną Starego Browaru. Uroczystość odbyła się 14 maja podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie.

Nagroda KTR jest jednym z najbardziej prestiżowych laurów branży reklamowej w Polsce. Najbardziej cenieni i doświadczeni twórcy reklam wybierali kreatywność i unikalność, która przy tym nie jest „sztuką dla sztuki”, ale przynosi wymierne efekty marketingowe. Wśród zdobywców nagród KTR nie ma projektów sztampowych, nie ma też centrów handlowych, a warto wspomnieć, że to nie pierwszy laur KTR dla Starego Browaru. W przeszłości otrzymał tę prestiżową nagrodę m.in. za unikalny system komunikacyjny oraz brand book pięciogwiazdkowego hotelu Blow Up Hall 5050. W tym roku Stary Browar był także nominowany za ilustracje do projektu „Lato w mieście by Stary Browar”.

Rekordowa liczba 1104 zgłoszeń tegorocznej edycji konkursu KTR była oceniana przez 80-osobowe jury pod przewodnictwem Jona Williamsa, dyrektora kreatywnego londyńskiej agencji Grey EMEA.

źródło: Stary Browar

Hampton by Hilton Gdansk Old Town ruszy w 2017 roku

Następny »

W Osieku powstaje basen typu Biodesignpools

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *