Modernizacja technologiczna hotelu Dębowa Góra

Dobra lokalizacja i sprawna obsługa gości to klucz do sukcesu w branży noclegowej. Hotel Dębowa Góra przeszedł gruntowy remont zarówno w kwestii odświeżenia i aranżacji przestrzeni hotelowej oraz także wdrożenia rozwiązań pozwalających sprawnie zarządzać pobytem gości w obiekcie.

W kilku słowach o wdrożeniu

Urokliwa okolica przyciąga miłośników jezior, lasów oraz wypoczynku w ciszy i spokoju. Mimo że hotel Dębowa Góra działa na rynku od niedawna, zdołał już zyskać wielu zwolenników. Właściciel zdecydował się na wdrożenie oprogramowania do zarządzania hotelem, aby maksymalnie zadbać o komfort gości. W tym celu zwrócił się do firmy NetPOS, zajmującej się sprzedażą, instalacją sprzętu oraz oprogramowania dla branży hotelowej i gastronomicznej. Kompleksowe wsparcie pozwoliło efektywnie zarządzać poszczególnymi obszarami działania hotelu, tj. recepcją, hotelową restauracją, kuchnią, a nawet telewizją.

Recepcja zarządzana przez technologie

Za wsparcie w obsłudze gości, sprawną komunikację i kontrolę rezerwacji odpowiada program NetPOS Hotel – system, który został wdrożony w hotelu Dębowa Góra. Rozwiązanie to umożliwia połączenie między systemem hotelowym a portalami rezerwacyjnymi za pomocą Channel Managera. Dzięki temu nie ma miejsca na błędy czy nieporozumienia powstające w wyniku dokonywania rezerwacji. Personel hotelu ma dostęp do szczegółowych informacji o gościach oraz ich preferencjach.

Warto dodać, że rozwiązania wdrożone przez NetPOS umożliwiają bieżącą kontrolę pracy obiektu, a wszystko za sprawą aplikacji mobilnej, która współgra z systemem. Wystarczy ją uruchomić i wszystkie informacje o obiekcie znajdują się pod ręką.

Systemy POS w restauracji

Hotel Dębowa Góra może pochwalić się dwoma punktami gastronomicznymi, które działają na terenie obiektu przez cały rok oraz jednym, który uruchamiany jest w miesiącach letnich. W restauracji i barze zainstalowane zostały dwa stanowiska POS, które wspomagają pracę obsługi.

– Dla hotelu Dębowa Góra wybraliśmy rozwiązania, które poprawią komfort pracy oraz podniosą prestiż samego obiektu. Wdrożone systemy współpracują z oprogramowaniem hotelowym, dzięki czemu kelnerzy mogą dodawać zamówienia bezpośrednio do otwartego już w hotelu rachunku– przekonuje Aleksander Gawęda, specjalista firmy NetPOS. Latem, kiedy w hotelu działa również chata grillowa kelnerzy mogą swobodnie korzystać z przenośnych urządzeń POS, które ułatwiają przyjmowanie zamówień i ograniczają błędy, wynikające między innymi z niedomówień.

Hotelowa kuchnia z rozwiązaniem KDS

Nowoczesny obiekt nie może działać bez sprawnie funkcjonującego zaplecza, tj. biur, pomieszczeń technicznych oraz restauracyjnej kuchni. Dzięki temu, że w hotelu Dębowa Góra został wdrożony KDS wszystkie zamówienia mogą być na bieżąco zliczane, kuchnia ma tym samym informacje, ile i jakich dań ma zostać przygotowanych i wydanych gościom. Co więcej, kelnerzy mogą kolejkować poszczególne zamówienia, nadając priorytet tym, które powinny wyjść z kuchni najszybciej.

KDS to również ograniczenie wystąpienia błędów w zamówieniach. Kelnerzy wysyłają informacje do kuchni bezpośrednio przy stoliku, eliminując tym samym możliwość ewentualnych nieporozumień oraz zmniejszając czas potrzebny na przygotowanie potraw.

Nowy wymiar pokoju

Dla maksymalnej poprawy standardu obiektu oraz zapewnienia gościom najwyższego komfortu pobytu, w obiekcie została wdrożona również telewizja hotelowa. Pozwala ona wyświetlać na monitorach TV plansze reklamowe, zachęcające gości do korzystania z oferty obiektu. Telewizja hotelowa to również forma rozrywki, dopasowanej do indywidualnych preferencji klientów. Personel może spersonalizować programy, które pojawią się na ekranach. Dzięki temu goście otrzymują dostęp do treści, które faktycznie ich interesują.

źródło: NetPOS

Godzina w polskiej turystyce [INFOGRAFIKA]

Następny »

Pierre-Frédéric Roulot zarządza teraz także siecią Metropolo

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *