Mercure Cieszyn już drugi rok w nowym barwach

Mercure Cieszyn dołączył do marki Mercure w lutym 2013 r. Podczas rebrandingu hotel całkowicie zmienił przestrzenie publiczne i pokoje. Elementami wyróżniającymi obiekt są nowa dekoracja wnętrz nawiązująca do lokalnej kultury i tradycji
w postaci panoramicznych zdjęć starego Cieszyna.

Priorytetem na 2014 r. była zmiana oferty gastronomicznej, wprowadzono m.in. Kalendarz Kulinarny, zmodernizowano bar, natomiast w restauracji powstała ekspozycja win wraz z ofertą książek i albumów. Pod koniec 2014 roku w na terenie całego obiektu zakończono instalację sieci WiFi z wykorzystaniem światłowodów.

Wprowadzone zmiany umożliwiły podwojenie liczby gości biznesowych, pozyskanie o 78% więcej członków programu lojalnościowego Le Club Accorhotels a także zajęcie pierwszych miejsc w rankingach jakości świadczonych usług – Certyfikat Jakości oraz Traveller’ Choice 2014 of Tripadvisor.

źródło: Mercure

Najciekawsze pakiety zaręczynowe wg HotelsCombined

Następny »

Nowa szefowa Radisson Blu Hotel Kraków

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *