Marketing hotelowy 2015 – szkolenie dla hotelarzy z Dolnego Śląska

Grupa eholiday.pl zaprasza do udziału w warsztatach „Marketing hotelowy 2015 – trendy, narzędzia, strategie”. Szkolenie jest adresowane do hotelarzy i właścicieli obiektów noclegowych z Dolnego Śląska.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak zoptymalizować stronę obiektu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Organizatorzy pokażą też, jak skutecznie pozyskać klienta przez serwis rezerwacyjny oraz przedstawią najnowsze narzędzia do wspierania sprzedaży pokoi przez internet. Spotkanie odbędzie się 12 marca w hotelu Tumski we Wrocławiu.
Wrocławskie szkolenie otwiera kolejny cykl warsztatów w ramach projektu edukacyjnego Travel 2.0, realizowanego od 2011 roku przez Grupę eholiday.pl.

W tym roku postanowiliśmy zmienić nieco formułę warsztatów. Postawiliśmy na studia przypadków i jeszcze większe dostosowanie programu do problemów, z jakimi stykają się hotelarze i właściciele obiektów noclegowych.  Nowy koncept wypracowaliśmy na podstawie uwag i sugestii zgłoszonych nam przez uczestników w poprzednich edycjach warsztatów Travel 2.0 – mówi Piotr Kasperczak, Business Development Manager w Grupe eholiday.pl, pomysłodawca projektu.

Już niebawem organizatorzy poinformują o nowych lokalizacjach i terminach kolejnych szkoleń. Szczegółowe informacje o szkoleniach można znaleźć na stronie Travel20.pl.

fot. Filip Frydrykiewicz

Najdroższe pokoje hotelowe w Ameryce

Następny »

LOT oficjalnym partnerem serwisu CarTrawler

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *