Hotele Vīb i BW Premier Collection – nowe propozycje Best Western

vibBest Western International wprowadza na rynek dwie nowe propozycje – innowacyjną koncepcję stylowego hotelu butikowego i soft brand, nową markę przeznaczoną dla segmentu luksusowych hoteli. Celem obu projektów jest zaspokojenie rosnącego popytu na hotele w miastach i na kluczowych rynkach. Informacja ta, przekazana podczas gali Best Western North American Convention 2014, stanowi potwierdzenie niezwykle szybkiego rozwoju sieci zarówno na rynku amerykańskim, jak i globalnym.

Idea nowej marki Best Western – Vīb – została oparta na dbałości o styl i dążeniu do dostarczenia dzisiejszym podróżnikom udogodnień technologicznych na najwyższym poziomie. Nazwa „Vīb” pochodzi od słowa „Vibrant”, czyli „tętniący życiem” i jest prototypem miejskiego hotelu. Plan rozmieszczenia pokoi w hotelach tworzonych pod marką Vīb sprawia, że inwestycja w te obiekty jest opłacalna, a zarządzanie nimi efektywne, co czyni je atrakcyjną opcją dla właścicieli i deweloperów.

Podstawą marki Vīb jest nowoczesna i dynamiczna architektura stworzona z myślą o wygodzie i technologii. Dlatego też hotele marki Vīb wyposażone będą w przestronne i interaktywne lobby, których wystrój nawiązywał będzie do lokalnego stylu, a także w komfortowe i eleganckie pokoje. Ponadto na terenie tych obiektów goście będą mogli korzystać z wielu udogodnień technologicznych, takich jak gniazda zasilające i wejścia USB do urządzeń elektronicznych czy najnowocześniejsze telewizory wyposażone w opcję wyświetlania obrazu „na żądanie” w pokojach. Dodatkową ozdobą hoteli będzie nastrojowe oświetlenie LED.

Inne udogodnienia dostępne w hotelach Vīb:

  • całodobowe punkty wyposażone w wysokiej jakości przekąski i kawę,
  • bar i kominek,
  • przestronna (65m2) strefa odpoczynku na półpiętrze lobby,
  • symulatory do gier z wygodnymi fotelami,
  • w pełni wyposażone, całodobowe centrum fitness,
  • nowoczesne strefy pracy w każdym pokoju.

BW Premier Collection

Best Western wprowadza również soft brand – markę BW Premier Collection, pod szyldem której działać będą wyłącznie starannie wyselekcjonowane hotele najwyższej jakości zlokalizowane w najatrakcyjniejszych punktach. Wszystkie obiekty zobowiązane będą do utrzymywania stopnia zadowolenia klienta co najmniej na poziomie czwartym według skali portalu TripAdvisor lub co najmniej trzech diamentów według rankingu AAA/CAA Diamond Awards, odnoszącego się do obiektów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Hotele działające pod marką BW Premier Collection nie będą oficjalnie członkami sieci Best Western, ale dostępne będą w systemie rezerwacyjnym na stronie www.bestwestern.com. Ponadto użytkownicy programu Best Western Rewards® będą mogli zbierać i wymieniać punkty na noclegi we wszystkich hotelach tej marki. Zarządzający hotelami BW Premier Collection będą mieli również możliwość zakupu dodatkowych usług oferowanych przez Best Western, takich jak wsparcie sprzedaży czy projektu wyposażenia hoteli.

Hotele Vīb i BW Premier Collection będą powstawały na całym świecie, przede wszystkim w miastach i w ośrodkach turystycznych. Globalny plan rozwoju Best Western obejmuje ponad 400 nieruchomości głównie w Ameryce Południowej i Środkowej, Azji i na Bliskim Wschodzie. Firma przewiduje również silną ekspansję na rynkach wysokorozwiniętych.
źródło:

Hotele ibis i ibis budget wolne od dymu papierosowego

Następny »

andel’s art book – pierwsza książka o kolekcji sztuki w hotelu

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *