Hotele Focus kuszą franczyzą

lukasz-ploszynskiSieć hoteli Focus zachęca inwestorów do współpracy franczyzowej. Hotelarze mogą liczyć na profesjonalnie wsparcie sieci już na etapie powstawania obiektu.

Czerpanie z doświadczenia  ludzi, którzy z powodzeniem realizują swoje pasje, uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach, jak również sprzedażowe i operacyjne wsparcie sieci, budują sukces franczyzobiorców.

– Dysponujemy zaawansowaną wiedzą fachową na trzech najistotniejszych poziomach. Przede wszystkim, oferujemy nowoczesny revenue management – korzystanie z najnowszych rozwiązań technologicznych w kwestii zarządzania ceną i dostępnością, współpracę z portalami rezerwacyjnymi oraz korzystanie na preferencyjnych warunkach z portali zakupowych. W ramach wsparcia sprzedażowego udostępniamy szerokie portfolio klientów sieciowych oraz służymy pomocą w zakresie marketingu i PR. Naszym Partnerom franczyzowym umożliwiamy także wdrożenie sprawdzonych procedur sieciowych, pomagamy w tworzeniu budżetów, udostępniając specjalistyczne narzędzia oraz swoją wiedzę i doświadczenie – to wsparcie na poziomie operacyjnym – mówi Łukasz Płoszyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Focus Hotels.

Działanie pod szyldem znanej i lubianej marki, która swoim gościom oferuje określony standard usług, ułatwia pozyskanie klientów.

Co czwarta rezerwacja internetowa pochodzi z własnego systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej Focus Hotels – zauważa Płoszyński. Franczyzobiorcy uczestniczą we wszystkich akcjach promocyjnych i ogólnopolskich kampaniach sieci.

źródło: Hotele Focus

Najbardziej oryginalne hotele Best Western

Następny »

Sieć B&B podsumowuje pierwszy rok wrocławskiego hotelu

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *