Hotele dla kobiet. Nadchodzi nowy trend?

Richard Branson, właściciel imperium Virgin, w skład którego wchodzą linie lotnicze i sieć komórkowa, wyrusza na podbój branży hotelarskiej. W połowie stycznia otworzył hotel dla businesswoman.

Pierwszy Virgin Hotel powstał w Chicago. Jednak zanim wcielono pomysł Bransona w życie, przeprowadzono dokładne badania na temat potrzeb kobiet w czasie ich służbowych podróży.

Dużą wagę przywiązano przede wszystkim do aranżacji pokoi. Wnętrza Virgin Hotel zostały urządzone bardziej ekstrawagancko i wyposażone w szereg udogodnień oraz gadżetów. Panie znajdą w nich przestronne szafy, skrytki i szuflady, wieszaki na bieliznę czy duże toaletki.

W łazience zamontowano zdejmowaną słuchawkę natryskową i ławeczkę ułatwiającą depilację nóg. Obiekt ma przyciągnąć kobiety także nowoczesną salą fitness, kompleksem SPA oraz elegancką restauracją i ekskluzywnym barem. Ale największa niespodzianka skrywa się w minibarze, w którym na panie czeka… wibrator.

Choć Virgin Hotel w Chicago przyjmuje gości od niespełna dwóch miesięcy, Richard Branson zapowiada rozwój sieci. Nowe obiekty mają powstać w Nashville i Nowym Jorku. Ich otwarcie planowane jest kolejno na 2016 i 2017 rok.

Na hotelarskiej mapie Polski również znajdziemy hotel stworzony właśnie z myślą o kobietach. Jest nim Talaria Ladies SPA‏ w Trojanowie, niewielkiej miejscowości leżącej około 100 km od Warszawy. Luksusowy resort oferuje paniom między innymi komfortowy wypoczynek, bogatą gamę zabiegów SPA i kameralną atmosferę.

oprac. EM na podst. bloomberg.com i talaria.pl, fot. virginhotels.com

Uroczysko Siedmiu Stawów z myślą o mamach z dziećmi

Następny »

Hotele Mamaison zbierają laury

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *