Hotelarze spotkają się w Katowicach na 24. TravelCampie

Kolejny raz hotelarze i  travel managerowie spotkają się na TravelCampie, by porozmawiać o promocji w turystyce i hotelarstwie. Tym razem event zawita do Katowic, gdzie uczestnicy będą dyskutować m.in. o monitoringu marki w internecie, technologii web push oraz konkurowaniu ceną w hotelarstwie.

Tradycyjnie nie zabraknie konkursów z nagrodami, czasu na networking i wymianę wiedzy oraz dobrą zabawę podczas Afterparty. Organizator zapowiada jednak nowy element, który znajdzie się w formule turystycznego barcampu.

– Dzielenie się wiedzą jest wpisane w ideę TravelCampu. Wraz z tą edycją chcemy iść o krok dalej, by jeszcze bardziej zaangażować uczestników spotkania i rozwiązywać ich problemy – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i organizator spotkań TravelCamp.

Tradycyjnie już udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla osób, które pracują w branży turystycznej lub hotelarskiej. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem.

Najbliższa 24. edycja spotkania zostanie zorganizowana 23 marca w Strefie Centralnej w Katowicach. Partnerami technologicznymi tej edycji są firmy Ve Interactive oraz IdoSell Booking. Event wspierają ponadto firmy Profitroom oraz Grupa eholiday.pl.

Pierre-Frédéric Roulot zarządza teraz także siecią Metropolo

Następny »

Hotel Campanile Łódź w gronie hoteli trzygwiazdkowych

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *