Hampton Hotels i Plateno Hotels Group otworzą w Chinach 400 hoteli

hampton-chinySieć hotelarska Hilton podpisała umowę lz Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach. Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiński oraz jej szybki rozwój.

W ramach umowy Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie gości jeszcze końcem 2015 r. Marka Hampton by Hilton jest liderem w segmencie hoteli średniego segmentu, a pod jej szyldem działa już blisko 2000 obiektów w 17 krajach. Plateno Hotels Group dysponuje z kolei siecią ponad 3000 hoteli, które przyjmują gości pod pięcioma markami w 300 miastach Chin. Grupa prowadzi także największy w Chinach, liczący 80 milionów członków, program lojalnościowy dla klientów hotelowych.

W Chinach daje się zauważyć rosnące zapotrzebowanie na obiekty średniego segmentu, szczególnie przez niewielką dostępność hoteli 3- oraz 3,5-gwiazdkowych. Z tego powodu sieć Hampton opracowała ofertę 3 gwiazdkowego hotelu. Jest on dostosowany do specyfiki najbardziej rozwiniętych chińskich miast i podróżujących, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych, którzy przykładają szczególną uwagę do stosunku jakości do ceny.

W skład sieci Hampton by Hilton w Chinach wejdą nowe budynki oraz obiekty spełniające dawniej inne funkcje lub poddane adaptacji. Uruchomieniem hoteli oraz zarządzaniem nimi zajmie się Plateno Hotels Group.

Goście chińskich hoteli Hampton by Hilton będą mogli uczestniczyć w cenionym na świecie programie lojalnościowym Hilton HHonors. Plateno Hotels Group prowadzi największy w Chinach, liczący 80 milionów uczestników, program lojalnościowy dla gości hotelowych, który stanie się nowym źródłem klientów dla sieci Hampton by Hilton w Chinach. Współpraca będzie również okazją do zapoznania użytkowników z Chin z programem Hilton HHonors, jak również z innymi, najlepszymi w swojej klasie, markami Hilton Worldwide. Jeśli uwzględnić w tym równaniu 43 miliony członków programu Hilton HHonors w 94 krajach, otrzymamy imponującą liczbę 120 milionów osób, które mogą zdobywać nagrody dzięki pobytom w hotelach Hampton by Hilton w Chinach.

Kluczowym atutem wyróżniającym hotele Hampton by Hilton w Chinach na tle konkurencyjnych obiektów jest słynna 100% Hampton Guarantee. Hotele będą wyposażone w charakterystyczne dla marki Hampton udogodnienia — między innymi bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi czy wygodne i zadbane łóżka. Spójna z marką będzie również wyjątkowa estetyka wnętrz, która w zamyśle projektantów ma świadczyć o tym, że hotele Hampton wyróżnia gościnność, komfort i zabawa. Wygląd i organizacja części wspólnych będą takie same jak w istniejących już obiektach Hampton działających poza Ameryką Płn. i Płd. Nie zabraknie więc części powitalnej, wspólnej przestrzeni wypoczynku, jak również centrów fitness, części rekreacyjnej oraz całodobowych barów z przekąskami i restauracji.

źródło: Hilton

Najlepsze ekologiczne hotele w 2014 roku według Agoda.com

Następny »

Kolejne wyróżnienie dla hoteli ibis

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *