Grupa Louvre Hotels stawia na dalszy rozwój

Louvre Hotels Group podpisała na początku lipca strategiczne porozumienie z chińskim bankiem ICBC, które zapewni Grupie wsparcie dla jej polityki rozwoju we Francji i w Europie. Obecnie Grupa ma możliwość rozwoju organicznego, modernizacji istniejących hoteli, jak i wzrostu zewnętrznego.

Napływ kapitału pomoże Grupie przyspieszyć rozwój całego posiadanego portfela marek w obrębie głównych rynków europejskich. We Francji, strategia pozostaje ta sama. Nadal wzmacniana będzie pozycja Grupy w centrum wielkich miast oraz rozpoznawalność 4-gwiazdkowych hoteli Golden Tulip. W Europie Niemcy pozostają priorytetowym rynkiem, gdzie otwierane będą hotele Premiere Classe. W Wielkiej Brytanii Grupa będzie kontynuować rozwój marki Campanile i Golden Tulip.

Co więcej, kwota 2,5 mld euro w budżecie pomoże LHG zintensyfikować modernizację obiektów rozpoczętą w 2012 roku oraz nadal powiększać liczbę innowacji w obszarze relacji z klientami, takich jak nowe koncepcje gastronomiczne, certyfikacje WiFi lub strategia cyfrowa.

Możliwości inwestycyjne nie tylko ułatwią bardziej dynamiczny rozwój organiczny, ale również wesprą nabywanie już istniejących portfeli i grup hotelowych, optymalizując w ten sposób efekt synergii i umocnienie pozycji Louvre Hotels Group.

W portfolio Louvre Hotels znajduje się 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiodących grup hotelowych i turystycznych w Chinach.

źródło: informacja prasowa

Hotel Reichshof Hamburg znów otwarty

Następny »

Paweł Lewtak w zarządzie Hoteli Warszawskich Syrena

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *