Groupon pokryje część kosztów wyjazdu dla klientów biura AlfaStar

Groupon przygotował ofertę, w której pokryje część kosztów wyjazdu poszkodowanym klientom upadłego biura Alfa Star, by w ten sposób pomóc im uratować choć odrobinę wakacji. Oferta promocyjna kierowana jest do osób pokrzywdzonych w wyniku bankructwa Alfa Star, które miały zarezerwowane wyjazdy w okresie od 28 sierpnia do 31 października 2015.

Firma pokryje  50% kosztów wakacji pierwszym 100 osobom, które do końca października zarezerwują wyjazd z oferty Groupon Travel. Kolejni poszkodowani mogą liczyć na 30% dofinansowania. Warunkiem przystąpienia do promocji jest potwierdzenie w Biurze Obsługi Klienta dokonanej rezerwacji w systemie, a następnie przedstawienie umowy potwierdzającej kupienie wycieczki z biura Alfa Star, która z racji bankructwa firmy nie odbyła się – czytamy w komunikacie spółki.

Groupon przykłada uwagę do bezpieczeństwa transakcji. Poprzez autorski program  „Bezpieczny Groupon” firma zapewnia klientom ochronę przez cały okres ważności kuponu i aż do 2 miesięcy po zakończeniu jego ważności. Oferta ta umożliwia również klientom ustawową możliwość zwrotu kuponu do 14 dni od daty zakupu.

W przeszłości w przypadku upadłości biura podróży, którego oferta była sprzedawana przez Groupon, firma natychmiast reagowała i zapewniała klientom zwrot pieniędzy z własnych środków.

źródło: Groupon Travel

Wystawa „See You Soon” w warszawskim hotelu Sheraton

Następny »

Aplikacje mobilne mają zrewolucjonizować rynek hotelarski

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *