Francuska grupa Voyage Privé wchodzi do Polski

Internetowy klub podróży Voyage Privé rozpoczął działalność w Polsce. Dla zarejestrowanych klubowiczów dostępne są wyselekcjonowane oferty 4 i 5 gwiazdkowych hoteli. Polska jest szóstym krajem, w którym działa francuska grupa Voyage Privé. W zeszłym roku jej przychody wyniosły 420 mln euro, a obsłużonych zostało 1 mln klientów.

Ekskluzywny internetowy klub podróży Voyage Privé specjalizuje się w sprzedaży najwyższej jakości ofert turystycznych opartych na sprawdzonych 4 i 5 gwiazdkowych hotelach. Oferty zawierają często dodatkowe świadczenia, które stanowią wartość dodaną dla klienta. Na polskim rynku firma pozyskała już 160 tys. członków. Jakub Puchałka, dyrektor zarządzający Voyage Privé Polska, określa, że celem firmy jest dostarczenie takiej oferty, która umożliwi pobyt w luksusowych miejscach w bardzo korzystnych cenach.

Voyage Privé działa w systemie flash sales, co oznacza, że oferta dostępna jest w ograniczonym czasie, tj. 7 dni na wyłączność, w najkorzystniejszej na rynku cenie niższej od 30% do 70% od standardowych stawek. Zarejestrowani klubowicze otrzymują dwa razy w tygodniu newslettery z 10-15 wyselekcjonowanymi propozycjami. W koncepcji, na której bazuje działalność grupy Voyage Privé, kluczowe są marketing i technologia zapewniające użytkownikowi najwyższej jakości środowisko internetowe.

Zakupu można dokonać poprzez stronę internetową, także w wersji mobilnej oraz dedykowane aplikacje na tablety i smartfony. W 2014 roku strony grupy Voyage Privé odnotowały duży ruch, a łączna liczba wizyt wyniosła 90 mln. Większość klubowiczów Voyage Privé stanowią osoby w wieku 35-55 lat, które osiągają wysokie dochody i pochodzą z dużych miast. Jak pokazuje doświadczenie grupy to lojalni i stali klienci, którzy podróżują średnio 3 razy w roku.

Voyage Privé to międzynarodowa firma, która została założona w 2006 roku. Jej centrala mieści się w Aix-en-Provence w południowej Francji. Na koniec 2014 roku firma posiadała 14 mln zarejestrowanych członków, a z jej oferty w ubiegłym roku skorzystało 1 mln osób. Aktualnie działa w sześciu krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Brazylii i od połowy ubiegłego roku także w Polsce. Od początku funkcjonowania firmy przychody brutto wzrastały każdego roku średnio o 60%, a liczba klientów o 44%.

źródło: Voyage Privé

Warmia i Mazury kusi nowych inwestorów

Następny »

Grupa B&B podsumowuje 2014 rok

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *