Czy aplikacja One Night podbije rynki europejskie?

One Night to aplikacja, która została stworzona przez firmę Standard International, właściciela sieci Standard Hotels.

Początkowo firma uruchomiła aplikację One Night Standard, która pozwalała na bukowanie atrakcyjnych ofert hotelowych w dniu rezerwacji (od godz. 15), w hotelach tej sieci. Aplikacja spotkała się z nieoczekiwanie dużym zainteresowaniem gości i innych hoteli, spoza sieci. W związku z tym Standard International zdecydował się rozszerzyć pole działania i w ten sposób One Night działa już w 10 miastach w USA oraz w Londynie.

One Night stara się wyróżnić na rynku doborem ofert. Prezentowane w aplikacji hotele to obiekty butikowe, spełniające bardzo wysokie standardy. Nacisk na jakość ma wyróżniać tę aplikacje na tle innych, jej podobnych, np. Hotel Tonight.

Poza standardową wyszukiwarką noclegów i systemem rezerwacyjnym twórcy zadbali o to, by aplikacja wskazywała atrakcje turystyczne i restauracje. Każda lokalizacja ma przygotowany przewodnik, który godzina po godzinie pozwoli zwiedzić miasto. To ma być jeden z istotnych elementów podczas ekspansji apki na arenie międzynarodowej.

Podbój rynków międzynarodowych to już pewnik, w niedalekiej przyszłości One Night. Dyrektor generalny Firma Standard International, zachęcona obiecującymi statystykami ze Stanów (w ciągu 4 miesięcy liczba rezerwacji wzrosła o 331%, a liczba pobrań aplikacji o 48%), zapewnia że poszukuje nowych atrakcyjnych rynków w Europie.

oprac. MsK na podst. Techcrunch

First World Plaza – największy hotel na świecie

Następny »

Sacred House – hotel dla bohaterów Gry o Tron

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *